1 Ağustos 2010 Pazar

Moda Tasarım Kumpanyası Çeşme Marina bir harikaydı.....


Zerger
Her ne kadar açılışını kaçırmış olsam da, cumartesi gecesi soluğu direk Çeşme Marina'da aldım. Zaten içeriye  adımımı atar atmaz gözlerimde yıldızlar uçuşmaya başladı:)).  Zerger'in standına bayıldım, hatta kendime pac-man modelli bir bileklik aldım. Özgür Mansur'un "dayanılmaz hafifliğine" dayanamayıp şeker pembesi, katlı balon etekten oluşan mini bir elbise aldım hemde 3te bir fiyatına:)





Veee evimizin erkeğine de Umut Eker'den Bir bileklik aldım. Bu arada Umut Eker'in ctesi gecesi stili ve özellikle de ayakkabıları bir harikaydı ve sanıyorum şu sağda gördüğünüz ayakkabıların aynısıydı ( Urban Outfitters:))

En en en tatlıyı en sona sakladım:) İşte Bugga Design'dan şahane broş seti, bunu da aldım dayanamadım:))

0 yorum on "Moda Tasarım Kumpanyası Çeşme Marina bir harikaydı....."

Yorum Gönder

Edebiyat

Followers

Günün menüsü:)

 

Cadının Dolabı Copyright 2008 Fashionholic Designed by Ipiet Templates Supported by Tadpole's Notez